petak, 25. lipnja 2004.

O MENI

Zovem se Eda, živim u Splitu, "najlipšem gradu na svitu", majka sam dvoje prekrasne djece i supruga jednog tipičnog Dalmatinca.

Posljednje tri godine bavim se izradom keramičkih predmeta od gline te oslikavanjem predmeta i namještaja, ručno i decoupage tehnikom, po narudžbi i za svoju dušu. Svi keramički predmeti izrađeni su od bijele ili crvene gline, dva puta pečeni na 1000 stupnjeva, oslikani i glazirani. Uporabni predmeti od keramike bojani su podglazurnim bojama neškodljivim za ljudsko zdravlje i kao takvi potpuno sigurni za uporabu. Predmete dodatno ukrašavam detaljima od žice, perlicama, decoupageom, ovisno o namjeni i želji kupca.
Također, izrađujem slike na platnu na koje reproduciram crno-bijele fotografije i kombiniram sa različitim tehnikama, strukturnim pastama, pozlatom, akrilom... Ukoliko poželite unikatan poklon ili tražite savjet kako preurediti staru lampu, postojeće sjenilo na lampi, ili kako obradovati mladence njihovom fotografijom na neki novi način, javite se ili pišite i zajedno ćemo osmisliti neku ideju koja neće proći nezapažena.

P.S. Hvala mojoj boljoj polovici koja svaki moj uradak, jaaako subjektivno, dočeka sa oduševljenjem! Hvala mojoj djeci koja toleriraju pribor za jelo umazan akrilnim bojama i desetine bočica boja i lakova po skučenom kućnom prostoru. Hvala Tei koja mi je pomogla napraviti ovaj blog kao i svim blogericama koje mi redovito prave društvo uz prvu jutarnju kavu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...