ponedjeljak, 19. srpnja 2010.

Čipkasta tegla za cvijeće


Jednostavna zelena posuda za cvijeće najprije je bila zamišljena kao idealna podloga za klasični decoupage u kombinaciji sa pittoricom. Ali, u potrazi za odgovarajućim rižinim papirom, opet mi je pod prstiće doletjela čipkasta zavjesa i, naravno, nastala je srebrena varijanta posude, elegantna i blistava u svojoj jednostavnosti...






Za ljubiteljice čipke i strukturne paste: polegnite na bok posudu i dooobro napnite čipku (ja sam se poslužila čvrstim štipaljkama za rublje)...
Pr
emažite strukturnom pastom, čipku odmah odvojite od posude... Nakon sušenja posudu sam poprskala srebrenim sprejem. Odgovarajuća mašnica i nova posuda je spremna...


P.S. Hvala našoj dragoj Tei na lekciji ""kako staviti potpis u post", vidi se da sam usvojila gradivo..


Broj komentara: 5:

  1. ma šta reći osim fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  2. sjedi 5! ma ne, +5! bravo, bravo, odlično je ispalo!

    OdgovoriIzbriši
  3. super!!.....odlično izgleda,volim raditi s čipkom....toliko mogućnosti daje a krajnji rezultat je uvijek zadivljujući:))))...
    pusa:)).....

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...