subota, 30. travnja 2011.

Što pokloniti muškarcu..

.
.
Protekla skoro dva tjedna nisam radila ništa. Ništa kreativno. Ali sam zato svaki božji dan uživala u proljetnom suncu. Pa sam čitala knjige koje sam odavno naumila. Pa sanjarila, maštala, planirala, šetala zavrnutih nogavica po plićaku na mojoj omiljenoj plaži...

A iz ove dalmatinske proljetne letargije trgnula me jedna obaveza.. Darovati muškarcu rođenom prije šezdesetak godina nešto hand made...

Ajoj...
Ništa od čipkica i trakica...
Obiteljski odabir je pao na boce vrhunskog dalmatinskog vina... A moj zadatak jest pospremiti boce u nešto prikladno...


Cijena ove kutije je 29 kunica... Oblik i cijena sasvim zadovoljavajući, a ovaj motiv:((( Blagi Bože...

Ma bez obzira što je riječ o gospodinu u godinama, ne mogu se baš sasvim odreći romantike... Malo šablonice i mojih vitica nije naodmet, eto, kompromis je u umjerenim bojama:))

Pogled sprijeda


Pogled straga




Bitumen, akril boje starog zlata i vitice od DAS mase...



A sad se vraćam Elizabeth Gilbert i "Jedi, moli, voli"...



32 komentara:

  1. Super je kofer za vino! Veličina nije važžna. Sigurna sam da će imati posebno mjesto u slavljenikovom domu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Olá querida,
    Grata pela visita, adorei sua maleta, linda!!!
    Beijos,
    jud-artes.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eda, ovo je predivno. Lijepe boje, šablone, tvoje vitice i nezaobilazni bitumen čine savršenstvo. Prepredobro. Sigurna sam da će se svidjeti gospodinu u godinama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno si je preuredila, Eda, i mislim da je prava stvar za gospodina u godinama!!

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da i ja imam jedan takav primjerak sa čudnom slikom:))))......ali još nemama bocu vrhunskog vina pa je i kutija na čekanju:)....
    preobrazba kutije je očaravajuća:)......prednja strana mi je prefantastična,više nego oku ugodan spoj boja i vitica:))....

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! Napravila si čudo! Ali ne čudi me, ha-ha, jer si majstorica. U ovom, novom izdanju, kutija mi se puno, puno više sviđa. Ima finu dozu patine i baš je "muška" (mada ni ja ne bi imala ništa protiv nje).
    Pusa i uživaj dalje u knjizi :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan rad. Vidjela sam sličnu kutiju kod nas u nekoj trgovini, ali je bila bar duplo skuplja.
    Nadam se da uživaš u knjizi. Meni je bila baš po ukusu.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Kutija je fantazija! Pa još ako je i vino dobro...

    OdgovoriIzbriši
  9. To se zove od novoga staro :-) Predobro izgleda. Gosp. će sigurno biti zadovoljan.

    OdgovoriIzbriši
  10. Što pokloniti muškarcu za tebe očito ne predstavlja nikakav problem...jedna šetnjica, dodir mora, posoljeni zrak, sunce i ideja je rođena!!! Idealan poklon napravljen baš za njega! Super mi je oblik te kutije za vino, izgleda kao nekakav kovčeg u kojem se nalazi blago...pa gdje li si samo našla takav?
    Otmjeno i dostojno vrhunskog vina!
    Puse

    OdgovoriIzbriši
  11. Hola Eda, muy lindo trabajo, me gustan mucho las aplicaciones con Das que has realizado en los trabajos.

    Cariños
    cecilia

    OdgovoriIzbriši
  12. Sigurna sam da je novi vlasnik jako zadovoljan. Super si preobrazila kutiju. A tek tvoje vitice :)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Kutija 29 kn???U kojoj bajci???Uh,predobra je...a cijela me priča podsjetila na film Što je muškarac bez brkova,tj. što su boce bez Edinog angažmana.Superrr!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kutija je ispala predivno, baš muška, taj odabir poklona za muškarca mi je oduvijek noćna mora. Knjigu nisam pročitala, ali sam gledala film koji me se jako dojmio, jer iza jedne lagane obične životne priče stoje jako velike životne pouke:)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Pero que maravilla, te ha quedado muy, muy bonitaaaaaa!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Majstorica svog zanata. Ekstra je. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  17. kutija je odlična,gdje si je samo nasla?

    OdgovoriIzbriši
  18. Za sve one koje zanima: kutija se prodaje kod dragih, domaćih Kineza i predviđena je za dvije boce:))

    OdgovoriIzbriši
  19. Kutija je preprepredobra !!!! Pun pogodak za jednog gospona u godinama :))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  20. Svaka ti čast,domišljata si.Kinezi su čudo,blago nama dok je njihove drvenarije!Super ideja i poklon,....pz

    OdgovoriIzbriši
  21. Eda ti si nepremašna kretivka,kutija je prekrasna,s toliko ukusa radiš ma savršeno,uvijek sam lagano bez teksta pred tvojim kreacijama...pre prekrasan dar gospodinu:)

    OdgovoriIzbriši
  22. ajde,znaći moram u potrag kod kineza a takvih dućana ima xxyy

    OdgovoriIzbriši
  23. Sve su moje prethodnice rekle a ja ću napisati samo ovo: PREKRASNO DRAGA EDA!!!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  24. Como siempre un trabajo espectacular, las combinacines son exquisitas.
    Mis felicitaciones
    Besos y feliz semana
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  25. Ajjj prekrasno!!! Nemam riječi...pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  26. Ja evo malo kasnim pa ću samo reći da si ovo napravila stvarno prekrasno.
    Pravi poklon za muško.

    OdgovoriIzbriši
  27. E da vječito pitanje što pokloniti muškarcu a ti si se super dosjetila ali samo da pridodam jeste da sam žensko ali nebi imala ništa protiv ni što se tiče kutije(koja mi je nevjerojatna) a bome ni protiv vina ma danas samo lud čovjek ne uživa ponekad u kapljici dobroga vina...

    OdgovoriIzbriši
  28. wow, prekrasno. Gospodin će biti oduševljen

    OdgovoriIzbriši
  29. Otra de tus maravillas Eda, me ha encantado.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  30. Una gran colección de diseños me gustan todos!
    Te felicito por estos trabajos, son fantásticos.
    Besitos

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...