petak, 25. studenoga 2011.

Adventski vijenac

.
Još se niste odlučili kako i na koji način ukrasiti ovogodišnji adventski vijenac?? Još samo jedan dan razmišljanja, možda vam pomogne ovaj moj koji sam posložila pomoću čipke, srca od das mase i trakice... ove godine bez tradicionalnih zimzelenih ukrasa, šišarki i bez crvenih detalja.





Očerupani prošlogodišnji slamnati vijenac omotan je čipkastom trakom. Baš mi zgodno izgleda ovako rupičasto, ispod se nazire slamnata konstrukcija... Pribadačama sam čipku pričvrstila za podlogu.


Nisam baš pronašla voštane svijeće koje sam zamislila... pa sam ove jednostavne, boje vanilije, odlučila - šablonizirati:)))



Eee, tko kaže da šablona ne može ići i na voštanicu:))



Metalne podloške za svijeće pričvrstila sam ukrasnom trakom za vijenac (pukle su donje igle, a nove podloške nisam stigla pronaći)... nisam htjela koristiti silikonski pištolj, poslije sve jednostavno razmontiram (tko zna kakav li će biti sljedeće godine...).




Moja mala i velika srca od das mase... sa bitumenom i bez...




Jedno malo bijelo perce...




Bez tipičnih zimskih ukrasa...



... važno čeka nedjelju i došašće...




Želim vam pregršt dobrih ideja u izradi vaših vijenčića i božićnih ukrasa... i puno radosti i veselja u njihovoj izradi...


Pozdrav svima,


Broj komentara: 46:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa, divan je i romantičan. Nisam još odlučila, i kad gledam sve vaše radove i originalne ideje, ne znam što da napravim !
    Jako mi se dopadaju ovi netipično necrveni vijenčići i još kad je čipka u igri!
    Puno pozdrava :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vijenac je zbilja lijep! Sviđa mi se ideja upotrebe šablona na svijećama. A srca su preslatka. Tko kaže da adventski vijenac mora biti u crvenim i zelenim nijansama, meni je ovaj baš zakon, malo promjene je uvijek dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  3. aaahaaa...očerupamo vjenčić od prošle godine, pa krademo malo čipke mami iz ormara, očerupamo susjedovu kokoš i stavimo perce, dodamo svijeće i spremno dočekamo nedjelju :)))) ...krećem odmah u napad :)))
    ...šalim se...danas sam se i ja bavila izradom vjenčića i nešto mi baš nije išlo, al onda je ipak krenulo nekim drugim smjerom nego sam prvobitno zamislila a i usfalilo mi svijeća :(
    Uz malo mašte i par sitnica napravila si prekrasan čipkasto-srcasti vjenčić, baš po mom guštu, a svijeće sa šablonom su pun pogodak...i da znaš, nikad se ne bih sjetila staviti šablonu na svijeće!
    bokić smokić

    OdgovoriIzbriši
  4. Adventski vijenac ti je prekrasan Eda!
    Divno si ga napravila, jako je elegantan i poseban. Sviđa mi se jer je drugačiji od drugih, upotreba materijala, mašta, elegancija... sve je prekrasno!

    Želim ti ugodan vikend i puno veselja:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ideja sa čipkom ti je predobra....daje neki starinski štih advenskom vijencu....jakooo mi se sviđa....pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Vjenčić mi je prekrasan,posebnost mu svakako daje ova čipka u podlozi,a svijeće su točka na i..sve zajedno djeluje veličanstveno:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš je romantičan... kao i kod Melanzane, sviđa mi se štih koji je postignut čipkom! Nekako anđeoski!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa za promjenu, baš je sladak i meni se kao takav baš dopada..

    OdgovoriIzbriši
  9. wow! Prekrasan. Dala si mi ideju, hvala ti. Imam još jedan za napraviti a sav sam materijal već skoro potrošila, a osobito svijeće. Idem ih ja probat šablonirati...jeeee
    hvala, hvala, hvala
    cmokić

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš je interesantan.. istovremeno nježan i svečan! Like it! Pozz

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma, moze na sve, pogotovo ova tvoja bezvremenska, savrsena sablona, uz cipku, vijenac ti je jednostavno caroban:-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno si kombinirala ne uobičajene sitnice az vjenčić koji zaslužuje počasno mjesto. Super!

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš mi se dopada, izgleda tako prefinjeno, elegantno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Aaaaa, ma prekrasan vjenčić, moram svog sad malo popraviti, i neke stvari iskopirati....

    OdgovoriIzbriši
  15. Tko bi se samo sjetio čipke, a sigurna sam da je svi imamo u ormaru! Stvarno si puna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  16. Vidim da je perje još nekomu bila inspiracija, hehehehe... Prekrasan je, poseban i drugačiji, iako ja ne mogu bez zelenila. A crveno? Ako me pamćenje dobro služi, netko ne voli crveno... :D Pusa, draga!

    OdgovoriIzbriši
  17. Lijepo, romantično...a i neobično...baš si se dobro sjetila..
    LP

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako lijepo ovako u bijelome, i baš romantično!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Decentno ,lijepo.Sviđa mi se bjelina!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ove sezone bijelo je u trendu, savršeno se uklapaš!

    OdgovoriIzbriši
  21. Un trabajo precioso para Navidad, te ha quedado muy bonito.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  22. Dear Eda, have a nice advent time!!!! Your white wreth is very beautiful and very nostalgic!!! I like it very much. Maby I'll try to craft one of the same my self next week.
    Your candles are also very impressive!!!

    Greetings from Greece!!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovo je ludilo od vjenčića!!!!
    Predivan je tako obučen u čipku pa još tvoja srčeka, pa malo šablonica, ma...milina, super, prekrasno....

    OdgovoriIzbriši
  24. Nikad se ne bih setila da upotrebim čipku na ovaj način , ali odlično mu stoji ! Svaka čast na ideji !

    OdgovoriIzbriši
  25. Kako je dobar ovaj vjenčić! Poseban je Eda - originalan. Ima starinski štih a tako je elegantan s ovom čipkom. Srčeka su se izvrsno uklopila.

    OdgovoriIzbriši
  26. ovo mi je predobro:)).....inače su mi za božić najdraže zlatno bijele kombinacije tako da si me skroz pogodila:))....bijela srčeka su odličana a posebno mi se sviđa perce,savršeno je sjelo na vijenac:))....

    OdgovoriIzbriši
  27. Super elegante. Queda precioso este centro.
    Besos y feliz semana

    OdgovoriIzbriši
  28. Ma ti jednostavno ne možeš bez šablona, pa super ti ispadaju, gdje god da ih staviš,
    iako je napravljen od hrpe svačega, vijenčić je ispao odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  29. PRECIOSO adorno de mesa, con todos los detalles.... Genial.

    Cariños
    Cecilia

    OdgovoriIzbriši
  30. Nikako ne stizem ni da pogledam Vase postove, a kamoli da komentarisem.Sada nekako nadjoh vremena. Sve si tako divno uradila, vencic je bozanstven, a kosarice prave bombonice.Veliki pozdrav od mene neorganizovane!

    OdgovoriIzbriši
  31. Es muy romantico y con finos detalles...me gusta!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Volim drugacije adventske vijence. A cipka se super uklopila u cijelu pricu.

    OdgovoriIzbriši
  33. prekrasan je svarno me ostavio bez teksta

    OdgovoriIzbriši
  34. Hola amiga.
    Me han encantado estas velas, son preciosas, la corona es una maravilla, la pluma le da un aire distinto. Felicidades.
    Eda, quiero enviarte algo pero no tengo tu mail, el mío es
    blog-amparo@hotmail.com
    Te deseo feliz fin de semana.
    Un beso y mi cariño para ti

    OdgovoriIzbriši
  35. preslatko! :D
    ja imam jedan već godinama i jako mi se sviđa, ali možda sljedeće godine budem odvažna ko ti i promijenim ga . ;)

    OdgovoriIzbriši
  36. maravillosa, angelical te deseo un alegre y dulce mes de diciembre

    OdgovoriIzbriši
  37. Fantastično!!! Kako ti se ova čipka lijepo uklopila sa tvojim srcima,ma baš ti je jednostavan i efektan!

    OdgovoriIzbriši
  38. Originalno i predivno... mogu misliti kako izgleda uživo! Super... super!

    OdgovoriIzbriši
  39. wowww i ovo je sjajno..ovo je bas alla Edaaaaa. Krasan je...pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  40. premda inače nastojim pratiti simboliku liturgijskog vremena što se tiče boja, na ovaj tvoj vjenčić sam odmah 'pala.'već bih mu smislila simboliku. ;)
    domišljato, elegantno, profinjeno, takvog bih sebi poželjela! :)

    OdgovoriIzbriši
  41. Ajme divan je, super mi je kako si iskombinirala čipku i perje, baš izgleda anđeoski nježan.
    Ja ove godine nisam izrađivala vijenac, no zato ću se sada potruditi oko drugih ukrasa i poklona. Da kompenziram :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Draga Eda,kod tebe sve originalno kao i vijek,samo ti možeš imati ovako divne ideje :) Žao mi je što češće ne svratim na tvoj blog...moram se popraviti :) pusa

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...