utorak, 4. svibnja 2010.

Moja najdraža keramička lampa























Za početak, moja dr
aga, najdraža lampa. Keramičko postolje od bijele gline utisnute u čipku,obojano crnom bojom i glazirano bezbojnom glazurom.

Mala ideja za izradu sjenila: od srebrene žice debljine 1 mm napravite originalni ukras. Možda izgleda komplicirano, ali jako je jednostavno. Žicom krenite raditi petlju u krug i širite ga prema potrebi. Čvor do čvora i stiskanjem žice formirate oblik "kapice". Gotovo sjenilo pričvrstite na metalni krug - postolje za sjenilo (Tapiker, Zagreb, cijena oko dvadesetak kuna). Žicu poprskajte akrilnim sprejem u boji i ukrasite ukrasima po želji (vrpcama, kamenčićima, školjkama...).










2 komentara:

  1. Ova mi je lampa tvoj naposebniji i najoriginalniji rad-mada ih nisam vidjela sve. Prvo sam pomislila da si postolje napravila od das-mase;)). Volim kukičanu žicu! Samo daj, uhvati se ove tehnike, zanima me što slijedi dalje!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...