petak, 3. rujna 2010.

Volim...

Zahvaljujem mojim dragim virtualnim prijateljicama Mari i Sanji koje su mi poslale pozivnicu za sudjelovanje u igrici zanimljivog naslova "volim", u kojoj moram poštovati sljedeća pravila:

- da na blogu napišem tko me pozvao u igru,
- da napišem deset stvari koje volim,
- da u igru pozovem deset novih blogera...

Moram priznati da me igra jako zaintrigirala, ne iz razloga otkrivanja vlastitih sklonosti, nego jednostavno kao prilika da pobliže upoznam blogerice na čijim stranicama provodim sate i sate proteklih mjeseci. Sve one divne majstorice koje me jako inspiriraju i svakodnevno me uveseljavaju svojim postovima, radovima i prenose svoju energiju i inspiraciju u moj dom...

A sad je red na meni, hm, što utrpati u ovih naj-deset, i kojim redoslijedom?? Ma redoslijed nije ni važan, samo se još mislim da li staviti supruga u post ili ne? .....Eto neću, frajer je tipični Dalmatinac i zadovoljio bi se samo prvim mjestom, a to mu ovaj put zasigurno neću dati, pa kud puklo da puklo!

1. Volim svoju obitelj i sve što ta riječ sa sobom nosi: ljubav i obaveze, svađe i mirenja, odgovornost i radost; uvijek i u svakoj prilici i po svaku cijenu obitelj mi je na prvom mjestu...

2. Volim svoj dom; ja sam definitivno "kućni" tip, moj dom mi pruža neizmjerno zadovoljstvo i promatram ga kao slikarsko platno koje čeka da ga oslikam, obojim, ukrasim...

3. Volim pomagati drugima (roditeljima, prijateljima, nezbrinutoj djeci, znanima i neznanima): e zaista ne mogu opisati koju količinu radosti i pozitivne energije osjetim u trenutku kad nekome pomognem, oni koji me poznaju ne znaju da to radim iz sebičnih razloga; ja to radim samo zato što me to čini sretnom, sretnom, sretnom...

4. Volim dobrotu: jeste li ikada pomislili koliko zaista dobrih ljudi ima na ovom svijetu; biti zaista dobra osoba najveća je vrijednost koju netko može imati; u medijima toliko eksponiraju zloću kroz nasilje, krađe, prevare, ja bih htjela novine u kojima se piše o dobrim ljudima i dobrim djelima, pa da ujutro nakon čitanja novina krenem u novi dan osnažena, vedra...(zato volim vaše blogove, vidi sljedeću točku...)

5. Volim svoj blog i vaše blogove; trudim se, zaista se trudim, uskladiti posao i sve ostale obaveze sa ovom mojom ljubavi... Iskreno, vaše blogove sam otkrila tek sredinom proljeća i onda ih danima i noćima čitala, gutala i uz kavu i uz kuhanje i uz TV; i u lipnju pozvala Teu u pomoć jer moj prvi koji sam pokrenula u svibnju nije bio vidljiv nikome nego meni...

6. Volim keramiku; o tome sam dovoljno pokazala u svojim postovima, ali zaista moram opet i opet kazati, ja jednostavno obožavam jesti iz vlastitih tanjura, piti kavu iz vlastite šalice, čitati pod svjetlom vlastite lampe i gledati koliko je sati na vlastitom satu... (kad kažem vlastite, mislim na ono što sam sama napravila)...

7. Volim čitati; od kad sam naučila prva slova na mom noćnom ormariću uvijek se nalazi knjiga. U različitim fazama života volim različite stvari, ponekad klasike ponekad beletristiku. Slaba sam na enciklopedije, posebno one craft (uf, koliko mjesta to zahtijeva)...

8. Volim, jako volim tulipane; elegantan i otmjen, i stidljiv i nametljiv, jednostavno prekrasan cvijet!!

9. Volim dobru tortu!!! Iako ima kolača za koje bih "život dala", nema ništa tako dobro kao dobra, slasna i ukusna torta, onako lijepo nakićena i ukrašena, ma torte su zakon!!!

10. Volim moj hobby; akril, platno, decoupage, ljepila, kistovi, čipka, sve su to stvari s kojima živim 24 sata, koje obogaćuju moj život i čine moj dom onim što jest, stvari koje mi pružaju neizmjerno zadovoljstvo i čine me ponosnom.

Na kraju, posebno volim sve blogerice kojima sam vjerni sljedbenik i ovom prilikom posebno molim neke od njih da uhvate malo vremena i napišu par riječi o sebi, kako bi ih pobliže upoznala (ma, najradije bih uvela pravilo da sve blogerice moraju napisati ovaj post!!)...

P.S. Kunem se da mi je izgorio ručak dok sam ovo pisala, ajoj...


Broj komentara: 9:

  1. Hola Eda, paso a saludarte, buen fin de semana,
    besos,
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaaa, hvala ti Eda što si me pozvala da se priključim igri. Naravno da ću se odazvati i to veoma rado. Sviđa mi se ova igra u kojoj možemo štošta saznati jedni o drugima. p.s. torti bi dodala koju kilu sladoleda, i onda bi dobila jednu od mojih točaka "volim" ... Lijep pozdrav, Eda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Eda ,veliko hvala na pozivnici za ovu predivnu igru,sa zadovoljstvom sam pročitala o svemu što voliš a isto tako ću se sa zadovoljstvom odazvati tvome pozivu...Puno pozdrava od Snježe!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha Edo eto tako je to kada se kućanice dočepaju interneta..Hvala na pozivu:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Eda hvala na pozivu,rado napišem 10 stvari koje volim i to čim uhvatim malo vremena.

    vidim da imamo dosta toga zajedničkog (:

    OdgovoriIzbriši
  6. divan post,divna igra:)))......i nekako izgleda da sve imamo dosta toga zajedničkog,zato i jesmo tu:)).....
    velika pusa za jednu "novu" edu:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Bok Eda, znaš? dogovoriti o mnogim stvarima ....... Volim čokoladu puno ............
    Imamo tjedana
    Poljubac

    OdgovoriIzbriši
  8. Hola Eda, lo bueno de este juego es poder conocer un poquito a cada persona y sentirse identificada..... me encantan también los tulipanes......

    Gracias por tus visitas y tus lindos comentarios.
    Que tengas una buena semana

    Cariños
    Cecilia

    OdgovoriIzbriši
  9. draga,hvala na pozivu za igricu,rado se odazivam samo da ulovim malo slobodnog vrimena,trenutno san u guzvi nekoj:))drago mi je da smo te kroz ovu igricu malo bolje upoznali:),a saznala sam i da imamo puno toga zajednickog:))kisss!!!!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...