subota, 5. veljače 2011.

Što je danas lijep i sunčan dan….

Prvo sam danas otkrila da sam osvojila nagradu… I to ne bilo koju, već ovog divnog, predivnog konjića koji je svojim ručicama napravila Good Ghost

image

Naravno, zahvaljujući svima vama koje ste glasovale za mene… Stoga vam svima još jednom hvala od srca, kad biste vi samo znale koliko sam ga žarko željela…. I jedva čekam da konjić stigne na moju adresu, želim mu sretan i siguran put, pa da ga smjestim na jedno malo počasno mjesto…

Zatim je Tea na blogu Hobbychic objavila post o Windows Live Writter, genijalnom programu koji sam žurno instalirala i oduševila se…

Hvaaaaala ti, Tea, ovo je savršeno, zaista prava revolucija!!! Ma instaliraje ga sve odreda, toliko je jednostavno da izgleda nestvarno, ovaj post sam radila valjda dvije minutice…. išlo bi i brže, ali dok ja sve isprobam….

Courage-dog-tv-01

A sada, idem završiti moje košare oko kojih petljam već tri dana, poslikati i u par minuta napraviti post sa slikama i svim detaljima…

Red heartRed heartRed heart

Broj komentara: 11:

  1. Čestitke na nagradi!
    I mene je ovaj Live writer oduševio, kaj budu nam blogovi sad zbigecani :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. instalirano:))....
    čestitam ti na điha-điha,nekad je dovoljno nešto jako poželjeti ....:)
    a ni prijatelji nisu napdmet;))....
    kakve košare?.....brzo to završavaj i na svijetlo dana s njima:))....
    xoxo....

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, konačno smo ugledali cjelodnevno sunce, a ti si imala dva...čestitam ti na nagradi koja stiže galopom do tebe i drago mi je da si je dobila...oke ne baš tako jaaaako drago, jer gle, malo mi je falilo da ti je otmem ispred nosa...hehe...al, napravit će nam naša GG još lijepih slika :)))
    Požuri s košarama, zanima me šta si izvodila!
    Puseeeeee
    I da WLW je odličan, ja ga imam i nešto sam bila švrljala po njemu, al sam odustala, a poslije ovog sveopćeg oduševljenja morat ću nastaviti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Felicidades guapa!
    Feliz fin des semana!
    Besitos

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam ti opet Eda!I jedva čekam košare tvoje!A mogla bi i koju teglu pokazati,ha??? :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, hvala:)))
    Evo, košare gotove, ali prije objave obećala sam ukućanima palačinke...
    E sad, fotografije su napravljene uz blic, tek moram vidjeti da li je upotrebljivo, ako ne onda ponovno fotkati ujutro...
    Tatjana, joj, teglice su još na hrpi i u neredu, ali hoću, hoću...
    Joj, Sanja još nije preboljela poraz, haha:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravoooooooo!! :)) I kod mene je danas sunce, što ovo pravo, što ono kojim me zagrijala Arba sa svojom nagradom! :D Valjda je danas naš dan! Pusa!!

    OdgovoriIzbriši
  8. čestitke na nagradici :)))) baš mi je drago da si krenula sa WLW-om kaj nije fora?

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam na nagradi :) A ovaj Windows Writer je pravo otrkiće, pogotovo za mene biserku koja ga cilo vrime imam u Windows-u. I naravno da sam ga odmah isprobala.

    OdgovoriIzbriši
  10. čestitke na osvojenom giveawayu! ovu revoluciju pisanja cu morat i ja isprobat da vidim sta je to....

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...