nedjelja, 13. studenoga 2011.

Test sa šablonama...

.
E ovo su moje nove stare vratnice na ormariću u kupaonici! U stvari, prije nekog vremena kupila sam šablonu s ciljem da ju upotrijebim na sobnim vratima moje seoske vikendice. A šablonu je negdje trebalo izvježbati, istrenirati, da ne bude neugodnih iznenađenja:))



Ove vratnice stvarno nisam mogla gledati ovako bezbojne i bezlične i baš su mi savršeno sjele za popodnevno vježbanje.



Prvo sam totalno fulala sa nijansom, krenula sam s nekom jako ružnom svijetlo smeđom koju sam hitno premazala dobrom starom "prljavo bijelom"... rubovi naglašeni bakreno-zlatnom nijansom koju ću koristiti i za okvire vrata. Ovu ružnu plastičnu ručku zamijenila sam običnom bijelom koju sam spužvicom obojala u bakrenu nijansu i nanijela nekoliko slojeva laka. Valjda će izdržati...



Kako ja jednostavno obožavam čipku u svim njezinim varijantama, dugo sam se mislila na koji način ju upotrijebiti na vratnicama.

Tvrdoglava u odluci da čipka tu MORA stajati, sumnjičava u način i mogućnost održavanja iste, postigla sam kompromis sama sa sobom i napravila papirnatu uz pomoć mog obožavanog Gricka (hvala jednom Nikoli).



Papir je onaj smeđi, za pakovanje, premazan bakreno-zlatnim akrilom, zalijepljen i nekoliko puta premazan Capacryl lakom... mislim da će izdržati sva moja buduća ribanja:)) Doduše, boja je malo nerealna, u stvarnosti je malo svjetlija, malo bakrenija i malo sjajnija, ručkica i papir su iste nijanse... zaboravila sam poslikati vani, zaboravila sam poslikati kad je montirano na ormarić i što da radim... osim malo mućkanja po Photoshopu, pa opet sve ispadne malo nestvarno:))

p.s. Tek kontrolim čitanjem ovog teksta vidim da stalno spominjem vratnice, u množini, a poslikala sam samo jednu:(( Morat ćete mi vjerovati na riječ, ormarić stvarno ima dvije vratnice..

* * *

I za kraj zavjese koje sam spomenula u jednom od prethodnih postova. Ma spomenula sam ja zavjese za sobu, a na kraju krenula od zavjesa za tuš:)) Zanimalo me kako se akrilna boja ponaša na poliesterskoj zavjesi koju sam kupila za seoski wc... i ostala oduševljena!


Dno zavjese sa krupnim motivom...


Vrh zavjese sa sitnim motivom...

Jako se fino upila u podlogu, nije bilo razlivanja, nisam je fiksirala (niti imam namjeru), jer ako ovu akrilnu boju ne mogu oprati uz najbolju volju sa moje trenerke, onda nemam razloga sumnjati da će se prilikom tuširanja isprati sa zavjese...



A zavjesa će stajati nasuprot ovog ogledala:))



Na kraju, moram reći da sam zadovoljna ovim malim testovima... šablona sa vratnica definitivno će biti iskorištena za sobna vrata, a šablona sa wc zavjesice seli na sobne zavjese.

Veliki pozdrav svima,



Eda

32 komentara:

  1. Najvažnije i je to da si ti zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo ja bi rado sad nešto i prokomentirala ali nemam šta kad si ti sve tako lipo rekla i objasnila,no.. evo.. bar nešto da i ja kažen... vratnica x 2, zavjese, šablone,ogledalo i za sve drugo spomenuto ja mogu samo reći ovo :
    Eda ti si Carica!!!!!...i to je to.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Edice nasa i ja sam zadovoljna, prezadovoljna, ovo je zaista vredno delo tvojih vrednih ruku.A boje, fenomenalo....Ujedno sam se vratila sa reke sa naplavninama i mislila sam bas na tebe i tvoju sunku i Tatijanu i njenih 100 i nesto komada. Hhahha
    Pozdav..

    OdgovoriIzbriši
  4. Čini mi se da postoji potreba za dodatnom kategorijom na tvom blogu-design i remake interijera. Stvarno si nas počastila lijepom hrpicom edukativnih postova na tu temu tijekom proteklih par tjedana. Čestitam svim članovima obitelji na odrađenim poslovima, a najviše tebi. Mučo estetiko! Kao i sve dosad, uostalom...;))

    OdgovoriIzbriši
  5. un trabajo digno de un profesional,precios.un saludo.conchi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma divota jedna što ti se stvaraš. I bezrezervno svoja istraživanja dijeliš s nama. Čuj, ona kupaonska zavjesa i ogledalo, mmmmmm, kakav divan ugođaj stvaraju. Samo zamisliti mogu.

    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš si talenat za kombinovanje, uklapanje, eksperimentisanje...Vrlo lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma koji test!? Divota kao i svi tvoji radovi sa šablonama.
    Kraljica šablona....

    OdgovoriIzbriši
  9. bas mi se dopada zavesa za kupatilo.Uglavnom su sve tako bez veze ili potpuno obicne,a ti ces imati bas chic zavesu i isto takvo kupatilo:))

    OdgovoriIzbriši
  10. I don't understand a word in your post, but the images I see are more than beautiful. I like it all very much, Eda...
    Have a nice week..

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo za fiksiranje si dobro rekla,nema potrebe,što će to biti lijepa viksa

    OdgovoriIzbriši
  12. Savršeno ,kao i uvijek-a ogledalce tvoje ukralo je srce moje!!!
    Kod mene imaš slatku nagradicu koja te čeka:::)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sablone jesu nezamenljive i jedna mala, neznatna sablonica, tako ume izmeniti i ulepsati izgled, necega bezlicnog, da je to cudo.Predivno je ispala tvoja vratnica ...ups x2.A zavesa je fantasticna.Bas tako, pricaju o nekim posebnim bojama, tralala...ma verujem, ali se i slazem da moze i ovako.Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Stvarno me stalno ugodno iznenađuješ idejama i konačnim izgledom, pošto obožavam šablone ovo je savršeno, jako , ali jako mi se sviđa šablona na zavjesi, ako imaš sliku podijeli ju, tako mi je lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  15. ovo je jedan dugi post s mnoštvom dobrih i kreativnih uradaka:))....tvoja šablonizirana vikendica će svojim izgledom biti potpuno izvan šablona:)))...
    tuš zavjesa je pun pogodak i mislim da će bez problema izdržati sve nalete tuša:)).....
    a za kraj si nam onako u svom stilu bacila bubu u uho s vratima....sad moramo čekati da i njih odradiš i poslikaš:))...
    veliki pozdravi su izgleda u modi pa evo za kraj jedan veliki pozdrav od mene:))...

    OdgovoriIzbriši
  16. U tvom slučaju ne trebaju probni radovi, sve što napraviš izgleda prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  17. Cista romantika, sablona sa vratnica je prelijepa, kao i ona na zavjesi, super si sve uredila i zaokruzila u prekrasnu romanticnu pricu:-) i ja sam ovisnica o sablonama, kod makeovera one su jednostavno ne zamjenjive.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  18. i ja sam sako zadovoljna kako si to obavila. Zavjesa za tus sa sablonama izgleda super. Drzim fige da boja ne padne. imam i sama nekoliko unistenih hlaca.

    OdgovoriIzbriši
  19. Fantazija ali prava,iz posta u post zaista oduševljeno upijam sve što prezentiraš i mogu ti samo reći da je sve tako originalno,i sa puno ukusa,stvarno sam oduševljena...velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  20. Sa četiri oka gledam i ispast će mi oči kroz naočale pa ću razbiti staklo...znaš onak ko na crtićima oči ispadnu van na federima :))))
    Potpisujem sve što je rekla Kristina!!!!
    Dodajem da se iskreno divim svemu što ti radiš pa i onda kad samo eksperimentiraš! Nadam se da će ručkice izdržati ali ako i neće ma nema zime Eda će to časkom popraviti pa će biti još ljepše i opet nove! Šablona=čista petica!
    A ogledalo....mmmmm....obožavam takve okvire, no pitam se da li si ih mijesila od dasa ili su ipak od nekog čvrstog materijala...i uopće me ne bi čudilo da je u pitanju das!
    Zagrljaj od mene!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ajme, sve si super sredila, krasno :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  22. O Eda,ne znam što bih prije nahvalila,od početka do kraja,držala si me u šaci i stvarno je sve,ama baš sve ispalo savršeno.A gdje je u biti ta seoska kuća?Nije na Šolti?

    OdgovoriIzbriši
  23. Eda μου είναι πολύ όμορφα τα πορτάκια και η κουρτίνα!! Αψογο το αποτέλεσμα!!
    Και οι κουρτίνες έγιναν καταπληκτικές!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    OdgovoriIzbriši
  24. Prekrasno, od početka do kraja sam uživala, prvo sam pomislila kako su ti lijepa vrata, onda sam sto puta pregledala zavjesu jer je predobra, a na kraju ovo ogledalo me oborilo s nogu:))) Svi komplimenti, ti si jedna velika umjetnica, čast mi je dopisivati se s tobom, pusa:)))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  25. Svaka čast Eda, sve si prekrasno napravila, svestrana si i jako kreativna žena, bravo!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  26. Sve je divno,ti sve što dotakneš svojim rukama,pozlatiš.
    Pozz.

    OdgovoriIzbriši
  27. Uh, bas mi se svidja! Divno je sve uklopljeno! Pratim:D

    OdgovoriIzbriši
  28. Devojke su sve rekle, samo da se pridružim u pohvalama!

    OdgovoriIzbriši
  29. wow! Ovo je previše za mene, i to u samo jednom poatu.... wow, wow i woooow!!!
    Šablona ti je mrak, a čipka tek, aha dala si mi ideju za puno toga, hvalati. A zavjesa tek, mrak. Pa mogla bi ja izbaciti iz svoje tuš kabine plastične stranice koje su ionako već na klimavim nogicama i staviti zavjesu, hm?! morat ću poraditi po tom pitanju.
    I na kraju imaš jednu nagradicu na mom blogu... pusa

    OdgovoriIzbriši
  30. Baš mi je drago da si ovo testirala i ovako lijepo napisala, jer trebat će mi za neke idejice koje imam! Ma, što bih ja bez svoje kreativne blog ekipe? Velika pusa, draga moja!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...