četvrtak, 6. lipnja 2013.

Moj najdraži kutak

Prije dosta vremena u jednom od postova pokazala sam staru šivaću mašinu, miraz moje majke iz 1964. godine. Uzevši u obzir da je mama bila profesionalna krojačica, lako je zamisliti koliko je kilometara "odvozila", vjerno služeći sve do prije nekoliko godina. U međuvremenu je kućna kolekcija mašina za šivanje dobila i moderniju verziju, a ovu starinsku koristili smo kad je trebalo prošiti tvrde, nepokorne kožne dijelove ili ekstra fine materijale i nikada nije zakazala.

Mama se umorila od šivanja, a moja sestra i ja nismo naslijedile njezin talent. Osim toga, nove portabl mašine zgodne su za spremanje, zauzimaju malo dragocjenog prostora... Nostalgična kakva jesam, sentimentalna do granice podnošljivog, bila sam jako odlučna da postolje dobije novu svrhu i prestane biti "višak". Postolje sam pretvorila u radni/kozmetički/internet stol.   Koliko sam uspjela, procijenite sami...




Na gornju plohu nekadašnje šivaće mašine postavljena je bijela drvena ploča odgovarajućih dimenzija, monirana na način da se može podići i "otklopiti".



Faze u izradu predviđale su rastavljanje pa ponovno sastavljanje svih dijelova... Za obradu drva koristila sam akrilni kit i šablonu, temeljni bijeli akrilni premaz i akrilni bijeli lak premaz. Neki dijelovi samo su ovlaš premazani kistom da se nazire originalna struktura, drugi su djelomično brušeni za postizanje shabby efekta.


Brojevi 1, 9, 6 i 4 kupljeni su u Art Shop dućanu u Splitu i zalijepljeni za postolje.
 


 Motiv sa šablone ponavlja se na nekoliko elemenata u stanu... stolica, zidni sat, bijela vitrina iz ranijih postova...  Na prednjem, neobojanom dijelu, spužvicom sam nanijela srebreno-sivu pastu.


Ovaj moj najdraži kutak uključio se u nagradnu igru koju organizira Uređenje doma, link za one koji žele dati svoj glas ovom mom malom kutku je http://www.uredjenjedoma.com/655/moj-omiljeni-kutak/





 Hvala svima, pogotovo na toplim riječima podrške u prethodnom postu... ma šta bih ja bez vas!!!



Eda















23 komentara:

  1. Kako i ne bi ova lepota bila najdraži kutak!!!
    Srećno,pobeda na konkursu!!
    Pozdrav.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestitam Eda, kutak ti je predivan, ne sumnjam u pobjedu u nagradnoj igri:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Eda već sam članak vidjela na portalu i drago mi je da je Siniša prepoznao
    tvoj talenat i objavio članak. Lajkala i držim fige! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kutak je savršen i zato sam već danas glasala za njega. Zaista je jako lepo-od ideje do realizacije, a stare mašine su dušu dale za krupnije stvari, kao što su kaputi, koža i ostalo. I ja imam babinu singericu, samo nikako da je odnesem na remont. Novu, takođe, moram kod majstora, ali ako bih morala da biram između njih dve, izabrala bih sungericu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čim sam vidila ove fotografije na portalu znala sam da je to tvoj kutak jer je tvoj stil apsolutno nostalgično romantično prepoznatljiv. Uspjela si ga savršeno ujednačiti i dotjerati, predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno si uredila i kutak i mašinu. Puno sreće u nagradnoj igri!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh..uspela si,naravno kao i uvek da od lepog napraviš još lepše.Svaka čast i srećno u nagradnoj igri.Idem da glasam;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Superbe rénovation pour une superbe décoration !!!
    Bonne journée !
    Anna
    Ce petit coin est enchanteur....

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Eda kutak je divan i ja sam zaljubljenik starih masina ali mi je za oko zapela slika od heklanih stoljnacica . Ja upravo radim slicnu. imas li prilog o tome kako si napravila sve ?
    interesuje me jesi li stirkala heklanje prije uokvirivanj ?
    veliki pozdrav i sve pohvale ,divan kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ranije sam objavila post "nešto za moju dušu" u kojem sam posebno fotkala ovaj okvir.... nisam štirkala prije uokvirivanja, samo sam dobro uglačala i lagano ljepilom zalijepila za podlogu da stoji fiksno. Podlogu okvira obojala sam u kontrastnu boju da se čipka bolje ističe, rasporedila da ima neki smisao i to je to:)

      Izbriši
  10. Glas sam vec dala. Jako mi se sviđa tvoj kutak. A kome ne bi bio najdraži uređen ovako s puno stila i topline. Držim ti sreću za igru.

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan kutak :)glasala sam..... u pobjedu ne sumnjam jer je tvoj kutak najlipsi od svih ;) pozzzz Slavica

    OdgovoriIzbriši
  12. Oduševila sam se! Jednostavno prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hola Eda!!
    Muy linda restauración !!! excelente trabajo y los detalles son muy elegantes.

    Cariños
    Cecilia

    OdgovoriIzbriši
  14. Če ti je uspelo? Samo eno lahko rečem - UAU, čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelepo je.Svakako je za casopis.Puno pozdrava i preuzmi nagradicu od mene.:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Žao mi je što sam zakasnila na glasovanje ;-( Uglavnom, divan mi je tvoj omiljeni kutak, savršeno si preuredila mašinu i ukomponirala u kutak. Love. I zbog boja i detalja.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...