petak, 6. prosinca 2013.

Imitacija kamina. I jedan san.


Kad sam imala desetak, dvanaest godina moj pape počeo je graditi vikendicu za svoju dušu. Većinu radova obavio je samouko, bez ičije pomoći, a mene bi doveo kao "supervizora" da izrazim svoje mišljenje. "Jel' ti se sviđa", pitao bi sa nadom u očima, mene, balavicu koja nije znala ni što je beton. Pape je bio takav, cijenio je mišljenje djeteta i starca, uvažavao želje i prijedloge. Davao krila. 
Imali smo zajedničku želju. U uglu kuhinje napraviti kamin. Ali pape nije znao kako ga napraviti. Od tada su prošla desetljeća, moj pape je zauvijek otišao i u nasljeđe mi ostavio i vikendicu i čežnju za kaminom. 

Prije dvije, tri godine u časopisu Moj stan prikazana je zanimljiva imitacija kamina, korak po korak napravljen od šperploče. Zatim je Nely koja piše blog Blue Hortenzia pokazala svoju predivnu imitaciju kamina... sve mi se posložilo osim jedne sitnice. U mome stanu jednostavno ne postoji kutak u kojem bih ga smjestila.
Sve dok jedan kutak nije trebao dobiti drugi TV, smjestiti ga na zid i sakriti gomilu kablova. U obzir je dolazilo samo nešto jednostavno, neupadljivo, što ne zauzima puno mjesta.

 "Kamin" nasuprot trosjeda


Nakon mijenjanja greda na kosom stropu, iskoristila sam ostatke... jedna duža greda i dvije kraće koje su malo pobrušene. U prvoj varijanti planirala sam postaviti šipku na koju bi se vješali ukrasi...


Za ispunu udubine u kojoj se nalaze kablovi skrojen je komad od ostatka knaufa i obrađen čipkastom teksturom. Za one koji ne znaju tehniku ukrašavanja čipkom:
          - čvrsto napeti uzorak preko podloge
          - špatulom premazati akrilnim kitom za drvo preko čipke
          - odstraniti čipku (i odmah oprati ukoliko ju želite ponovno koristiti)
          - osušenu teksturu lagano prebrusiti i po želji lakirati



Grede su premazane temeljnom bijelom bojom i akrilnim lakom, uzorak rađen pomoću šablone i akrilnog kita.



Za početak, dovoljno da ublaži želju... Nisam baš u cijelosti ispunila svoj san, ali nisam ni odustala od snova:)


Eda



24 komentara:

  1. Super ideja a izradaaaa....nemam riči !!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. spalatina, prekrasni radovi su na tvom blogu. sviđaju mi se tvoje ideje, tvoja izrada.... das mi se jako, jako dopada, pošto i ja puno radim tom masom.
    lijepi pozdrav iz slovenije

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo,a najlepše od svega je što nisi odustala od želje i svog sna...Sviđa mi se ova fora s čipkom,možda je primenim negde za početak na nekom sitnom komadu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Od snova ne treba odustajati koliko god oni izgledali daleki i nedostižni. A da to ne bi i ostali, potrebno je napraviti prvi korak.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo. Neke ideje godinama čekaju da ih realiziramo. A onda ispadne još bolje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja i vrlo lijepo napravljeno. A snovi su nešto od čega nikad ne treba odustati.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršeno! Želim ti da dobiješ i pravi kamin!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitam Eda, izgleda prelijepo !

    OdgovoriIzbriši
  9. wow! Prekrasno. Kad tad će ti se i onaj veliki san ostvariti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. meni se sviđa jako, a za pravi će biti prilike ovo proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dok imamo snove znači da se nečem nadamo i nešto planiramo, a snovi i nadanja su sastavni dio života!
    Draga Eda, ti uspješno ispunjavaš svoje snove, a ova prekrasna imitacija kamina će te motivirati da realiziraš svoj i tatin san i jednog dana ćemo na tvom blogu gledati u pravi kamin uređen u Edinom prepoznatljivom stilu, sa viticama i čipkom!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Ima nas još koji volimo kaminske police! Ja sam svoju napravila prošle godine i obožavam je, pogotovo mi je super u božićno vrijeme kad je lijepo okićena...Tvoja je stvarno nešto posebno, potpuno u tvom lepršavom stilu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je savršeno.
    Mnogo rada i truda, koji se isplatio, jer je kamin prelep.
    Čestitam na umeću!

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična ideja za sakriti kabele, a još uz to je vrlo dekorativna. Nadam se da će ti se ostvariti želja u potpunosti (i to što prije)

    OdgovoriIzbriši
  15. mali koraci do ispunjenja sna čine da je sanjanje još ljepše! Meni se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  16. Mogla je posluziti i servijetna tehnika..dekopaz..ali i ovako je guba

    OdgovoriIzbriši
  17. Na dragom blogu koji rado pogledam želim reči dragim kreativnim prijateljima: Veseli Božić i Sretna Nova 2015. <3

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...