ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Ja u ljubav vjerujem...


Iako je transfer tehnika uvijek nepoznanica za mene, nedavno sam se odlučila napraviti jedan osobni poklon prijateljima upravo koristeći transfer gel i slikarsko platno.


Najprije sam se poigrala fotografijom u programu Photo Face Fun, zatim sam je isprintala na obični papir na inkjet printeru. Fotografiju sam pomočila u hladnu vodu, za to vrijeme slikarsko platno sam premazala transfer gelom... Mokar papir položila sam na slikarsko platno i nakon 24 sata sušenja vlažnim prstima uklonila sam papir sa platna. Na donjoj slici vidite rezultat mog strpljivog struganja vlažnim prstima. Nisam uopće bila zadovoljna intenzitetom boja, sve je dobilo neku rozo sivu nijansu i bilo je prilično blijedo...



Sljedeći korak uradila je moja kćerka, koja je precizno izvukla i ugljenom i crnim akrilom naglasila sve linije i ocrtala sjene na preslikanoj fotki...





Nakon što smo zajedničkim snagama naglasile i u cijelosti akrilom i ugljenom oslikale fotografiju, strukturnom pastom sam napravila okvir. Nakon sušenja struktur paste prvo sam razrijeđenim akrilom pojačala boje (nebo, pozadina...), vodeći računa da se boja sa središnjeg motiva prelijeva u strukturni okvir.



Struktur pastu premazivala sam spužvicom umočenu u razrijeđenu akrilnu boju, kombinirajući nijanse, pazeći da se sljedeća nijansa nanosi tek kad je prethodna suha...



Završni potezi srebrenom pastom u tubici na fotografiji, nažalost, daju neprirodan bljesak, ali zato u stvarnosti izgledaju jako dobro...



Broj komentara: 45:

  1. Jako interesantno draga Eda, ovo još nisam imala prilike vidjeti.
    Ti i kćer ste odličan tim, sve pohvale i puse iz kišne Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Muy bonito! ¿No tienes traductor? Yo quiero saber lo que escribes! ;-)

    Besicos

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan rezultat, baš zanimljiva ideja. Sigurno ću pokušati..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Parece muy dificil, pero reconozco que el resultado ademas de original me parece precioso.
    Felicita a tu hija, el toque que le ha dado es divino.
    Besos para las dos.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koja super ideja,pokušat ću ali sam smotana :))

    OdgovoriIzbriši
  6. +5 za tebe i tvoju kćer!!! Stvarno mi se sviđa svaki i najmanji detalj vašeg zajedničkog rada. Hvala što si nam objasnila postupak! Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Gracias por lo del traductor, no lo había visto.

    Besos

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ideja.posebno mi se sviđa onaj dio sa mokrim papirom na slikarskom platnu .potpuno nova dimenzija :-)odlično izgleda i onako blijedo.Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kad se male (ili velike?) ruke slože... :) Super ste ekipa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakva ideja !!!!!! Fenomenalno. I hvala ti što si s nama podijelila svoje otkriće i način rada :)) p.s. i veliki pozdrav kćerki, majstorici

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista je prekrasno ispalo :) Ja nikako da se nakanim isprobati tu tehniku :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hehe već mi se treći put u kratko vrijeme dogodilo da napišem post na nekom blogu,kliknem objevi i odem.....a zaboravim upisati te "famozne riječi".....tko zna gdje luta moj jučer napisani komentar:)))....
    prije svega pohvale kćerki na strpljenju i preciznosti:)))....
    a sve ovo što si ti radila je baš EDASTO u najpozitivnijem smislu te riječi:)))....hvala što si s nama podijelila svoja iskustva s transferom:))...
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam svima na lijepim komentarima, gracias a todos, drago mi je da vam se sviđa, iako ja najviše volim raditi ovakve slike u crno - bijeloj tehnici (uglavnom narudžbe za mladence).. i morala sam se nasmijati na marin komentar kad je napisala "edasto", upravo jučer mi je jedna gospođa rekla da mi je slika koju sam radila baš onako - "edinasta", haha....
    lijep pozdrav svima iz sunčanog Splita

    OdgovoriIzbriši
  14. Divno urađeno! Ti i kčerka zaista ste dobar par! Zaviri na moj blog gdje te nešto čeka! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. Olá Eda,
    Grata pela visita e parabens pelos trabalhos são lindos!
    Me encanta ter uma amiga de um país tão distante e que no Brazil se sabe tão pouco, mas prometo que vou pesquizar!
    Grande abraço desde Brazil.
    Jud-artes

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasno si nas provela kroz način izrade...eto što znači imati kreativnu kčer....
    iskreno ti priznajem da sam prvi put vidjela nešto takvo..i nisam ni znala da se to može...krajnji rezultat je odličan...čestitke, pozrav mami i kčerki iz Slavonije

    OdgovoriIzbriši
  17. Kolaž na platnu, super ideja! svaka čast na stpljivom struganju :)

    P.S. koja koincidencija, krećem od ponedjeljka na tečaj keramike u Tapiker :) Javim se s dojmovima!

    OdgovoriIzbriši
  18. Bok!
    Svrati na moj blog po nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  19. Me parece muy laborioso, y el resultado es hermoso. Felicidades a tu hija por su buen trabajo.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala na posjeti draga, slikarstvo zaista se može ostvariti tehnikama i tehnikama, i neizmjernim strpljenjem. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  21. Ciao Eda sono bellissimi i tuoi lavori,complimenti di cuore.

    OdgovoriIzbriši
  22. Magníficos dibujos, magníficos diseños.

    OdgovoriIzbriši
  23. Olá Eda,
    Vim conhecer os seus trabalhos, estão lindos.
    Estou muito feliz por ter MAIS UMA AMIGA da Croácia. Fique a vontade para me visitar quando quizer.
    Excelente domingo.
    Beijos
    Estanislava

    OdgovoriIzbriši
  24. Izvrsno, originalno, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  25. Kako interesantno, prvi put cujem za transfer gel, jako si lijepo objasnila cijeli postupak. Izgleda prekrasno, bravo za tebe i kcer:)))

    OdgovoriIzbriši
  26. nikako da uhvatim sekundicu iskomentirati tvoje radove..... CARICA SI!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Ovo je zaista puno truda. Baš dobro da si se toga uhvatila. Sad svi znamo, kako se treba namučiti za takvo nešto.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  28. Oi amiga,
    Vim agradecer a visita e o comentário carinhoso.
    Excelente semana
    Bjs
    Estanislava

    OdgovoriIzbriši
  29. Obrigada pela visita.
    Parabéns pelo seu blog.
    Fabiola.
    http://blogencontrandoideias.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  30. Eda odusevila si me. Mada ne razumem puno od ovoga, jako mi se dopada. Takodje je zakljucak da si divna majka. Retko koja majka uspe da svoje dete u tinejdzerskom dobu uspe da privuce u neku akciju, bilo kakvu. Ponosna sam na tebe jako. Bravo, veliki si primer za svet.Verujem da ih ima jos ovde medju blogerima i bas zato ovo je za pohvalu. Velika pusa

    OdgovoriIzbriši
  31. Draga Eda, hvala ti na komentaru i zelim ti da ti teski trenuci se pretvore u perije i odleprsaju a ti ostanes u lepom i dobrom raspolozenju. Najvaznije je zdravlje, sve ostalo dodje samo po sebi, a i zdravlje se moze dobro odrzavati, tako sto se okrenemo onoj lepoj strani. Zivot je samo jedan, a ovo ti govorim iz mog ogromnog iskustva. Ako mogu bilo kako da ti pomognem da isteramo brige tu sam, mozes mi se javiti i na e-mailu. samo te molim ostani tako slatka kao uvek i uzivaj. Pusa. Nema neresivih muka, samo neresivog straha.

    OdgovoriIzbriši
  32. odlično eda! bravo za mamu i kćerku,odličan team koju je ovu sliku odlično napravio!

    OdgovoriIzbriši
  33. Ovo je remek delo! Bravo za tvoja kcer koja je to dobro popravila!

    OdgovoriIzbriši
  34. super ideja sa sjenčanjem i polaroid efektom, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  35. Divno!Odavno gledam tranvere fotografija sa"transver gelom".Gde se moze nabaviti?
    Pozzz:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svim hobby dućanima... ne znam da li ih ima u tvome gradu, možda da ih nazoveš telefonom, objasniš što ti točno treba i čekaš dostavu... ili pokušaj acetonom, imaš na stranici mare-ri tutorijal na temu...

      Izbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...