ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Nova nagrada


Jučer me Lilly počastila ovom slatkom nagradom, svakako pogledajte njezin blog Angels... dust ... and feathers... Lilly, koja za sebe kaže da je vječita djevojčica koja je zaljubljena u cvijeće, knjige, kolačiće i fotografije, zaintrigirala me još jednom svojom strašću, a to je - francuski film... (ja bih tu ljubav nadopunila još i talijanskim filmom...).
Pravila igre nalažu da navedem ime osobe koja me nagradila, da linkam njezin blog, zatim da nabrojim deset stvari koje me čine sretnom i na kraju, hm, najteži dio, proslijediti nagradu novih deset blogova...





S obzirom da sam prošli tjedan sudjelovala u igri u kojoj sam nabrojila deset stvari koje volim, moram paziti da se ne ponavljam. Dakle, deset malih stvari koje me čine sretnom:

1. nesica s mlijekom koju mi skuha moj suprug,
2. osmjeh pun ljubavi koji mi uputi moj bolesni otac kad uđem u njegovu sobu,
3. vedro splitsko nebo bez ijednog oblačka,
4. vaši komentari,
5. moj hoby,
6. ptičji cvrkut u ranu zoru,
7. plivanje i ronjenje u nenaseljenim uvalama,
8. logičke igre; što teže to bolje,
9. šetnja Dioklecijanovom palačom,
10. kad u Splitu padne snijeg (onaj jednodnevni, jednom u deset godina...)

Na kraju ću kopirati Marin obrazac odabira (na blogu karirano šargopirgasto) i nagradu proslijediti mojim novim sljedbenicima (preskočila sam one koji su već nagrađeni):

Tina V.,
Lauri,
Biljana - Dubilja,
Veronica,
Silvija,
Maite-Vitoma,
Good Ghost,
Polina,
Saraarte,
Jud Martins


Na kraju, nekoliko citata o sreći...

"Kada bi čovjek mogao kupiti sreću, sigurno bi izabrao jedan broj preveliku."
(Pearl S. Buck)

"Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne možeš biti sretna osoba."
(Richard Bach)

"Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni – voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo."
(Victor Hugo)

"Ako nekad, jureći za srećom, nađete tu sreću, vi ćete, kao i ona starica što je tražila naočale, otkriti da vam je sreća sve vrijeme bila na nosu."
(Bernard Shaw)


1 komentar:

  1. Draga moja Eda,svida mi se puno tvoja zelena riba ispred plavoga mora! Ja bi stavila tu genijalu sliku u kuzinu,da mi se sjeti na nasu lijepu Jadranu... Molim te golubice,posalji mi tu ribicu u Belgiju!
    Kissss you ribo. Cestitka umijetnici!
    Ana.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...